Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují vztahy mezi poskytovatelem služeb:
PhDr. Kateřina Kočárková
IČ: 87602962 (nejsem plátce DPH)
Sídlo: Maršovice 56, 46801
E-mail: kocarkovakaterina@seznam.cz
Web: https://katerinakocarkova.cz
(dále jen „poskytovatel“)
a klientem (dále jen „klient“), který využívá služby poskytovatele na základě objednávky učiněné prostřednictvím webových stránek, e-mailu, telefonu nebo rezervací termínu v rezervačním kalendáři.
2. Předmět služby
Poskytovatel nabízí osobní a párové rozvojové konzultace zaměřené na osobní rozvoj, zlepšení komunikace a vztahů, které probíhají výhradně online prostřednictvím aplikace ZOOM. Nejedná se o zdravotní služby, psychologii ani psychoterapii. Klient bere na vědomí, že veškerá rozhodnutí činí na základě vlastní vůle a odpovědnosti a je zodpovědný za svá rozhodnutí i výsledky dosažené během spolupráce.
3. Nabízené služby
Klient si může vybrat z následujících variant:
Konzultace : 45 minut – 500,-Kč
Vztahový koučink: jedno koučovací sezení 60min – 1.000,-Kč, program o 8 sezeních – 8 x60 minut – 6.400,-Kč
Pokračující koučink: jedno koučovací sezení 60min – 800,-Kč
Ceny jednotlivých služeb jsou vždy uvedeny na webové stránce poskytovatele.
4. Objednávka a uzavření smlouvy
Objednávka je možná prostřednictvím:
kontaktního formuláře na webových stránkách, e-mailu, telefonního hovoru, rezervace termínu v rezervačním kalendáři.
Po obdržení objednávky je klientovi zaslána faktura spolu s obchodními podmínkami. Služba je rezervována až po úhradě faktury. Pokud není faktura uhrazena do 3 pracovních dnů od vystavení (nejdéle však 24hod před sezením), domluvený termín propadá.
5. Platební podmínky
Převodem na bankovní účet dle údajů na faktuře.
Služba proběhne pouze po připsání celé částky na účet poskytovatele.
V ceně je zahrnuta příprava kouče a přístup ke konzultačnímu času.
6. Storno podmínky
Pokud klient zruší domluvené sezení více než 24 hodin před jeho začátkem, má nárok na:
– vrácení celé zaplacené částky nebo
– domluvení náhradního termínu, pokud se strany dohodnou.
V případě vrácení částky bude částka vrácena zpět na účet klienta, ze kterého byla platba provedena, nejpozději do 5 pracovních dnů od potvrzení zrušení termínu.
V případě zrušení v kratším čase než 24 hodin částka za službu propadá, pokud se poskytovatel a klient nedohodnou jinak.
Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit nebo zrušit domluvený termín v odůvodněných případech (např. technické potíže, zdravotní důvody).
V takovém případě bude klientovi nabídnut náhradní termín. Pokud se nepodaří najít vhodný náhradní termín, má klient nárok na vrácení celé zaplacené částky a to do 5 pracovních dnů od zrušení termínu.
7. Ochrana osobních údajů
Veškeré osobní údaje klienta jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Ochrana osobních údajů.
8. Odpovědnost
Klient bere na vědomí, že konzultace mají podpůrný charakter a nejsou náhradou za odbornou psychologickou, psychoterapetickou či lékařskou péči. Za svá rozhodnutí v rámci i mimo konzultace nese klient plnou odpovědnost.
9. Autorská práva
Obrázky uvedené v části Blog a v jednotlivých článcích na v části Blog byly vytvořeny pomocí umělé inteligence (AI) a generovány poskytovatelem služeb. Slouží výhradně k ilustračním účelům nikoliv jako ztvárnění konkrétní osoby nebo situace.
10. Závěrečná ustanovení
Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoliv upravit.
Tyto podmínky jsou platné a účinné od 1.5.2025.
Právní vztahy mezi poskytovatelem a klientem se řídí právním řádem České republiky.
